Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzeAprilla jest wyjątkowym skuterem, kiedyś zarzucano jej że to hybryda motocykla i skutera, może i tak ale trzeba pamiętać, że dzisiejsze maxi skutery też mają napęd łańcuchem, zawieszenie motocyklowe, silniki dwucylindrowe, więc wszystko jak w Aprilli. Burgmana 650 którym obecnie jeżdżę, to jest dopiero mieszanka motocykla i skutera, silnik dwucylindrowy o dużej mocy i momencie, zawieszenie motocyklowe które jest regulowane 4 stopniowo, skrzynia automatyczna scvt, czyli ma też zmianę biegów manualnie 6 biegów, tryb Power, tryb Eco drive. Wyposażenie komfortowe niewiele motocykli je ma, regulowana elektrycznie szyba w zakresie ok 12cm,grzane manetki 5 stopni, składane elektr. lusterka, podgrzewana kanapa kierowcy lub cała, 50 litrowy bagażnik pod siedzeniem, i trzy duże schowki, oczywiście ABS. Nie ma się co czepiać ze Aprilla jest taka czy owaka, jest skuterem świetnym i tyle, przeznaczonym do sportu, jak dla mnie ma jednak jedna wadę tylne zawieszenie b. twarde, to sportowy skuter ale jeździ wspaniale, moc, przyspieszenie dźwięk i osiągi rewelacja miałem Aprille niecały rok i musiałem się z nią pożegnać przez kręgosłup, osoba ze zdrowym kręgosłupem spokojnie może jeździć, ale ja takiego nie miałem, po operacji i 5 letniej przerwie jeżdżę Burgmanem 650 executive z 2017 i mój kręgosłup jest zadowolony. Pozdrawiam
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza